هلیا جونهلیا جون، تا این لحظه: 17 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره
هلما جونیهلما جونی، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

هلیا و هلما گلهای زندگی ما

هلیا سهم من از دنیا

1393/3/19 11:38
583 بازدید
اشتراک گذاری

چقدر آرامم دخترم که تو هستی....

که کنارمی و همیشه در قلبمی....

دغدغه ی هر روز من بودن و خندیدن توست....                                                         

 

لحظه به لحظه موفقیتت را آرزو دارم.

امروز کارنامه هلیا سبز سبز بود.

چشمکهلیا جون میره کلاس دومتشویق

 

پسندها (12)

نظرات (7)

مامانی آیلین
19 خرداد 93 11:42
آفرین دختر گل خاله انشالا در تمام مراحل زندگی پیروز باشی ممنون
مامان آروین (مهناز )
19 خرداد 93 13:23
سلام مرسی از اینکه به ما سر زدین لینکتون کردم ممنون گلم
مامی دلسا
19 خرداد 93 18:56
به امید موفقیت هلیا جوووووووووون مرسی عزیزم.با اجازه لینکتون کردم.
مامان هلیاجون
20 خرداد 93 0:45
مرسی که بهم سر زدی ماشالله به این دختر ناز خدا حفظش کنه ممنون گلم. من با اجازه لینکتون کردم.]
مامان هستیا
20 خرداد 93 7:37
سلام ماماني هليا جون دختر شما هم خيلي خيلي ماهه و بانمكه من لينلتون مي كنم ممنون.از آشنایی با شما خوشحالم.
مامان نيكا جون
20 خرداد 93 9:45
عزيزم من شمارو با افتخار لينك كردم .مرسي از اينكه به وبلاگ نيكا سر زدين خواهش میکنم گلم .منم لینکتون کردم.
مامان و بابا
20 خرداد 93 13:27
سلام دختر باهوشوخوشگلی دارین ازاینکه به وبلاک ایلین سرزدین متشکریم خواهش میکنم. افتخار دوستی میدید؟